w numerze:
Świetliste wędliny
Fainweinblein
WERONIKA MUREK
Wiśnie w hełmie
Rozmowa z Weroniką Murek
Oganizacja śmierci z perspektywy żabiej
JUSTYNA SOBOLEWSKA
Wynurzenia
Do You?
Pedro Pereira
Ekspansja wzajemna
Jak dziś performujemy?
SHANNON JACKSON, przełożyła Anna Dzierzgowska
Stołek
BOGNA BURSKA
Maliny w maju
Rozmowa z Bogną Burską
Czy da się sprzedać parę wodną?
MICHAŁ KORCHOWIEC
Znów ten renesans
JOANNA KRAKOWSKA
Po przyjęciu
Bal u księstwa Himalaj
Tadeusz Bradecki
Kino-Teatr
Przechwycić film
PIOTR MORAWSKI
Dekalog od.nowa
SZYMON BOGACZ
Kieślowski demontowany
Rozmowa z Szymonem Bogaczem
Anatomia miłości, czyli powidoki
JUSTYNA JAWORSKA
Nawozy sztuczne
Mój przyjaciel
Tadeusz Nyczek
Mieszczanie // negocjacje
Mieszczaństwo?
Arek Gruszczyński, Tomasz Plata, Michał Sutowski
Zapiski z miasta i z prowincji
WITOLD MROZEK
Po bandzie
Cio, cio, cio, cio, tu, tu, tu, nia, nia
Marek Beylin
Handke
Piękne dni w Aranjuezie (Die schönen Tage von Aranjuez: Ein Sommerdialog)
PETER HANDKE, przełożyła Elżbieta Ogrodowska-Jesionek
Postdramatyczne poetyki Petera Handkego
HANS-THIES LEHMANN, przełożyła Małgorzata Leyko
Poruszenie skrzydełek motyla
MAŁGORZATA LEYKO
Auden i Shakespeare
„Nie dla mnie ostateczna wizja”
MAŁGORZATA GRZEGORZEWSKA
I kto to mówi?
EWA GUDERIAN-CZAPLIŃSKA
Varia
KONTEKSTY:
Porywacze
PIOTR MORAWSKI
NOWE SZTUKI:
PETER ZELENKA Job Interviews
ISSAM MAHFOUZ Al Diktator
DOMINIK W. RETTINGER Wojna nasza miłość